tirsdag 24. september 2013

Sugen på noe godt?

Vi hos Topp til tå er opptatt av at huden trenger næring innenfra, like mye som den trenger stell på utsiden. Derfor anbefaler vi Supermat til kundene våre, for det er noe sant i det at ekte skjønnhet kommer innenfra.
Supermat er mat med svært høyt og konsentrert næringsinnhold; Høyt innhold av mineraler, vitaminer, enzymer osv.
Supermat kan være alger, gress, bær, frø, og mye mer.
Les mer om Supermat her: http://topptiltaablogg.blogspot.no/2012/08/supermat.html
Selv om jeg er opptatt av å spise sunt blir jeg ofte sugen på noe godt utpå kvelden. Mange ganger ender jeg desverre opp med både fetende og usunne godsaker.
I kveld ble jeg inspirert av bloggen til Superdamene http://www.superdamebloggen.no/supermat-som-egner-seg-pa-kveldstid-som-hjelper-kropp-og-sinn-a-roe-ned/ til å lage en supersmoothie med masse godt og sunt i, samtidig som den roer ned kropp og sinn.
Jeg hadde ikke alle ingrediensene som var i oppskriften, men brukte det jeg hadde. Og den ble skikkelig god. Og så er det greit og legge seg med god samvittighet.



En supersmoothie kan lages av alle typer frukt, bær, grønnsaker osv. Det er bare fantasien som setter grenser. Bruk det du har og eksprimenter deg frem. Selv synes jeg det kan være greit å ta utgangspunkt i oppskrifter jeg finner i Supersmoothie-boka eller på nettet. Så prøver jeg meg frem og finner mine egne varianter.

Er du interssert i å vite mer om Supermat kan du stikke innom butikken vår og be om råd.
Du kan også bestille time til Supermatkonsultasjon. Da får du råd og veiledning om hvilken Supermat som passer best til akkurat deg og dine behov.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar